Aslaska Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Vet ikke helt hvor jeg skulle plassere denne så håper jeg ikke har bommet helt. Jeg har nettopp bestilt noen zito wp111 19'' (8,5 fremme og 9,5bak). Finner mye delte meninger når jeg søker om hvilke dekk størrelser som er mest optimale til disse felgene på en 2009 3-serie. Er det noen som har peiling på dette? Er forresten på utkikk etter billige dekk også om noen har noen anbefalinger. Surt å bruke omtrent like mye på dekk som felgene kostet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Dersom du ikke vil ha strekk ville jeg gått for 235/35 fremme og 255/35 eller 265 bak. Kjøp dekk på dekkonline eller giga-dekk.com. Jeg kjøpte Barum Bravuris dekk fra giga, de er sånn helt relativt billig og kom på 10.plass på NAF sin dekktest. Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Takk for linken! Var jo vanvittig billig på Giga-dekk, så tror nok jeg blir å handle fra dem Går nok for 235/35 og 265 bak, er det jeg har sett mest snakk om. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Du bør nok ha 265/30 bak, og ikke 35 for å få rulleomkretsen mest mulig lik. Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Takk for opplysningen awt, da går jeg for /30 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå