Gå til innhold

17" E36 original felger ø.k.

Komfort
 Share

Anbefalte innlegg

Runde og hele 17" felger ø.k. Bredde 7,5-8" foran og 7,5-8,5 bak. 

ET rundt 41

Skal sitte på en E36 M3 og kommer til å se mye banekjøring. Ønsker meg style 24 eller style 39, men andre felger vurderes.

Må være originale Felger!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har kanskje felger for salg.

Felgene framme er 7.5 x 17 med ET 41. Bak er det 8.5 x 17 med ET 46. Det er sikkert samme ET som originale M3 felger har.

Det er bra 225/45 dekk framme og 245/40-17 dekk bak. Mener at mønsterdybden er mellom 6 og 7 mm framme og bak. Er bra middelklassedekk. Tror det er Hankook Ventus bak og Toyo Proxes framme.

Felgene er helt nye og er sjeldne. Det er originale BMW felger, men har ikke sett andre biler med samme felgene. Bare dekkene er montert. Har ikke vært prøvd på en bil en gang. Så de er garantert runde og det er kvalitetsfelger.

Jeg er i Østerrike for tiden og har ikke bilder av felgene nå. De har likheter med Alpinafelger med mange eiker. Men er ikke Radial styling som er vanlige. To og to eiker i sammen og annethvert par er lenger ute på felgkanten. Tror det er 20 eiker totalt.

Kommer først tilbake til Stavanger i begynnelsen av mai.

Felgene alene koster over 2.500 kr pr stk nye. Jeg setter en prisantydning på 7.000 kr for felgene med dekk. Men vet det ikke lett å bestemme seg når en ikke vet sikkert hvordan de ser ut.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...