Richie85 Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 (endret) Etter mange år borte fra bimmers var det nå på tide å lage en liten tråd om min lille hobbybil. Jeg har lenge vært på jakt etter E38 og nå var det på tide. Bilen er greit utstyrt med bla. el. Komfortstoler i grått skinn, shadowline, klima osv. Valget av bilen gikk på farge, samt. relativt lav km stand og generell historikk. Planene er mange, men først å fremst er det å holde bilen i god stand, ta litt smårust osv. Heldigvis ikke store rustprosjekter. Jeg ar allerede gjort litt og startet med H&R 50/50mm senking og 20" LM kopier. videre er tanken 4rørs ala Alpina og Alpina leppe foran, vil også få lakkert alt helt ned. Slenger opp noen bilder under av fra bilen ble kjøpt i januar til nå. Endret April 13, 2016 av Richie85 Dark Knight og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 ser ut som en grei skute det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 13, 2016 Forfatter Share Skrevet April 13, 2016 12 minutter siden, D.Toft skrev: ser ut som en grei skute det der Bilen er ålright den! Men skulle gjerne hatt M-Parallel hjulene dine og motoren...... 👍 D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 alt er til salgs for rett pris. paralellene er bare vinterhjul. motoren står fint der den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Pen E38! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå