Markuz Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Har kjøpt elektriske "cut outs" til M5'n min og var tenkt til å sveise dette inn selv. Har sveist en del før, men dette såg jeg ble litt for mye styr å gjøre på gulvet i garasjen. Så nå er jeg på jakt etter et kvalitets eksosverksted eller noen som greier å få dette til og få det relativt pent. Bor i Nordfjord så google søket fant bare eksosverksteder i bergen osv... Noen som har forslag ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Svendsen Eksos i Åsane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 11 minutter siden, DanielStance skrev: Svendsen Eksos i Åsane? 5 timers kjøring en vei så da blir turen like dyr som arbeidet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Nå, Markuz skrev: 5 timers kjøring en vei så da blir turen like dyr som arbeidet ! Åja, jeg leste teksten din litt feil hehe Trodde du spurte om eksosverksteder i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Nå, DanielStance skrev: Åja, jeg leste teksten din litt feil hehe Trodde du spurte om eksosverksteder i Bergen. Skjønner, må helst være en del nermere en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå