///Mysild Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Ser de selger m3 speilhus i carbon på gs. Denne sies å passe E92 m-sport. noen som har prøvd dem? Ser for meg å måtte bytte over motorer, ny innfestning og diverse. Link: https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e92-coupe-335i/tilbehor-eksterior-speil/speilhus_i_carbon_m3_style_e_90_92_2a_1310__3166978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 De gjør nok jobben, men husk at originale M3-speil har en liten "tapp" øverst på foten også, noe man ikke vil få med disse naturlig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Det er det jeg også tenkte på. De hadde ingen gode bilder av hvordan dette så ut, så jeg får vel vente til jeg kommer over et par M3 speil istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Det er jo mulig den øverste armen på disse er noe lengre, slik at det ser ganske likt ut, men originalt vil det jo ikke bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Nei, det er sant. Hadde håpt noen hadde sjangset på dem, men ser ikke sånn ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå