Gå til innhold

BMW 118d(122hk) remapped


Baysto
 Share

Anbefalte innlegg

On 18. april 2016 at 21.21, BMW_BOY skrev:

En på jobben gjorde dette nå på sin 318d og han fikk 170hk , og merket STOR forskjell. Fikk ny bil sa han.

Han brukte tuningservice.no og jeg mener han betalte 3900.- Den har også gått rundt 200000km 

Sikker på at han på jobben din hadde 122hk? De fleste leverer rundt 150hk til denne modellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, -Erik- skrev:

Sikker på at han på jobben din hadde 122hk? De fleste leverer rundt 150hk til denne modellen. 

Min e90 har 143hk. Når jeg forhørte meg skulle de kunne øke denne til om lag 170hk. Han sier vell ingen plass at bilen hadde 122 originalt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, -Erik- skrev:

Sikker på at han på jobben din hadde 122hk? De fleste leverer rundt 150hk til denne modellen. 

Ja han har 122Hk, og om det virkelig er 170hk i den nå er det jo ingen som vet, det var det som ble fortalt, men uansett så ble den veldig mye bedre :) Så er ikke noe å tenke på ,løp og trim ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BMW_BOY skrev:

Ja han har 122Hk, og om det virkelig er 170hk i den nå er det jo ingen som vet, det var det som ble fortalt, men uansett så ble den veldig mye bedre :) Så er ikke noe å tenke på ,løp og trim ;) 

 

Da er det enkelt og greit ikke 170hk han har :) Nærmere 145-150hk. 122hk utgaven har sine begrensninger i turbo og dyser.

 

Endret av CrZyWiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...