alkvalseth Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Hei! Jeg prøver å skru av innsugsmanifolden på min 2008 e60 520d. Men det virker som den sitter fast i egr-røret fra motoren. Hvordan er dette festet? Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Jeg ser i manualen, og kan ikke se noe spesielt punkt for dette? Så antar det er en skrue eller en slangeklemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alkvalseth Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Tusen takk for raskt svar. Det (røret) satt med en gummitetning, så det var bare å dra manifolden rett ut! Det var fullt av olje og sot i herlig miks, jeg fjernet både fra runnerne i toppen og i manifolden, men merket ikke noe forskjell på bilen før og etter. Jeg synes den går ganske tregt, lurer på om trykksensoren i manifolden ikke er helt god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå