-Erik- Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Usikker på hva "hupe litt bakfra i over 110" betyr, men er du sikker på at ikke felgene er skeive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Ja. Skal veldig mye til å skeive ut disse da det er skikkelige kvalitetsfelger. Hadde hjula vært skeive hadde jeg merket det i andre hastigheter også, noe jeg ikke gjør. Men nå ser det ut til at de er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Du får legge ut mønstermål og produksjonsdato hvis ikke de blir det da:) Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Kan du eventuelt hente i kveld Erik? Trenger garasjeplassen, så jo fortere de blir solgt jo bedre er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Beklager sent svar, men du har sikkert skjønt at ikke det var aktuelt med henting ikveld Hvis det skal bli aktuelt med handel, blir det tidligst i neste uke en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2016 Oppdatert med info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Kan ta de for 2700,- om du har mulighet til å møte meg i rundkjøringen ved "By The Way"/ Grelland i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Budet står nå på 2900,- fra finn.no Gir du 3k Erik så kan jeg møte deg i kveld ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Gir meg på 2700,- jeg. Gi tilbakemelding om det blir aktuelt igjen så kan jeg fortsatt møtes i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Leverer ingen steder for 2700,- 3000,- får du de levert, Kan jaggu ikke se at er for mye og be om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå