morpheusbd Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Hei alle sammen. nå har jeg sitti i 3 timer og søkt meg halvt i hjel etter svar. jeg har funnet ut at det skal være mulig og få aux inngang på orginal spiller på e36 men jeg finner ikke riktig spiller i forhold til min. jeg har en bmw business cd BP8272 jeg har lest såpass mye om cd veksler men har et problem, alle som bruker den har 10 pin kontakt men jeg har bare 5. legger ved bilde noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Kontakten din er 10-pins, men det er bare fem av de som er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Vil det da si at jeg kan koble sånn som alle andre jeg har sett på nett gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Jeg er ikke så godt kjent med e36 på dette området, men jeg vil tro det ja. Du ødelegger uansett ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Prøvde og koble aux kabel på de 3 nederste pinnene men fikk null lyd på cd. Putta i tom cd men fikk bare cd error Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Har du CD-veksler? Hvis ikke må du nok ha noe som gir "CD-veksler"-signal i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Nei har ikke det gitt. Noen ide? Prøvde og koble aux kabel på de 3 nederste pinnene men fikk null lyd på cd. Putta i tom cd men fikk bare cd error Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 På nyere modeller må man ha noe som emulerer en CD-veksler (finnes moduler flr dette), eller evt. montere en CD-veksler der man ikke kobler til lydsignalene, kun resten. Ser for meg det er likt her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå