Gå til innhold

nye dekk,flushing av girkasse etc

pappsen
 Share

Anbefalte innlegg

har en x5 e70 som har gått 100k og denne har ikke girkassen blitt flushet på 60k som anbefalt som jeg nå vil gjøre.

jeg må også ha nye dekk til felgene med dim 285/35 foran og  325/30 bak (har blitt anbefalt dunlop sport maxx)

er det noen som vet om det er noe å spare  å dra til sverige,danmark eller tyskland da jeg også vil komme meg vekk en liten tur og spesielt med bilen. har 4 barn og samboer så en god grunn til å dra vekk he he:)

jeg har fått pris på 8000kr for flushing av girkassen og skifte olje i fordelerkassen og 16000kr for alle 4 dekkene.

skulle ha fikset soft close funksjonen på begge bakdørene også og helt sikkert oppdatert hjernen i bilen da den er en 2008 mod

har forsøkt å søke på nettet etter plasser i tyskland,men ikke noe som hjelper meg.

håper på svar og ikke diskusjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er svært lite å spare på å ta service i utlandet, da det norske kronen er meget svak.

Selv da jeg sjekket priser på flush og skifte av olje for 2 år siden, var det kun 1000,- billigere i Sverige enn i Norge.

Det er mange som drar til Bauer i Flensburg, og som har god erfaring med dem.

Du skriver ikke hvor langt du kan tenke deg å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

bilen er på flushing nå hos automatgear service.

det var dem jeg ble anbefalt siden dem har et godt rykte i bergen.

koster 8000kr for selve flushingen også bytter dem ut oljen i fordelerkassen.

nei hvor langt kan det være å kjøre til et verksted som er så billig at jeg bare smiler å ber dem om å overhale hele bilen he he he:)

så akkurat nå er den dyreste posten nye dekk til mine 21" 

da dim er 325/30 bak og 285/35 foran kan jeg kanskje finne noen flotte felger i 20" med nesten nye dekk til 10-15K

har ingen annen greie på bil annet enn at jeg virkelig digger akkurat min model og med den kombinasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...