KjeGe Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Hei, Er det noen som vet om det finnes karbonfiber sidespeil for en 2012, BMW 520d, F11 Efficient Dynamics? Jeg har funnet noen steder men ingen som passer min bil som har surroundview med kamera under speilene. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Det finns orginale M Performance karbon speilhus til f10. Men du tenker kanskje på noe billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeGe Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Hei E.H.D, neida men mindre vi snakker om enorme beløp så er jeg interessert. Vet du hvor disse selges og om de kan brukes på min F11 med surroundview? Takk for innlegg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 BMW skal ha til begge typer speil som var før faceliften. Alle som selger orginale BMW deler skal kunne skaffe disse. De limes ikke utenpå speilhusene, men erstatter de. Jeg har slike selv og regn med en pris mellom 5000 og 7000 kr for ett par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeGe Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Hei, Du har så rett så rett, takk for tilbakemelding. Da er de originale sidespeilene bestilt fra GS Bildeler :-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå