Gå til innhold

søker 320i m52 steptonic gir styringsenhet 24607506149

obliks
 Share

Anbefalte innlegg

eg snakket med aasen bilhuger og blei fortalt at eg måtte ha det nr på delen, og de hadde undersøkt og de fant det ikke på nett.

finner nemmelig ikke noen kode på enheten eg har som er dette nr. Er det programerings kode? Har nemlig bosch gs8600 som dukker opp igjenn og igjen isammenheng med søkene mine;S jæger er så uhyggelig per tlf at gidder ikke ringe de en gang.

takk for svar:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gs viser og til samme nummer:

UB-STYRDON EGS PROGRAMMERAT (Original)

24607506149

men sliter snart av meg håre då eg mangler info på hva det nr er og om de lage styrenheten så unik at det ikke finnes på brukt markede. Takknemmlig for all hjelp eg kan få!

Endret av obliks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger flere slike styringsenheter på eBay. Jeg søkte på nummeret, og både E46 320 og 323, pluss E38 728 har samme hjerne. Så  M52 dobbelvanosmotorer med 2, 2.5 og 2.8 motor har slik hjerne. Har en bekjent som kan ha en slik hjerne. Han hadde i alle fall en 1999 520ia delebil. Hankook er brukernavnet hans her på forumet. Prøv å skriv PM til han. Han er en grei kar.  Det bør være veldig lett å få tak i en slik hjerne. Får du ikke respons kan jeg skaffe til deg. Men det vil ta en god uke. Kanskje har noen jeg skal hente deler av i Tyskland på mandag en slik hjerne. Skal spørre hvis du ikke får respons. Men jeg drar til Norge mandag morgen og treffes i så fall bare på telefon fra til tirsdag kveld. E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...