bjorneoen Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 (endret) Selger min NBT professional navigasjonsenhet fullspekket med alt av tilkoblinger for blant annet DAB+ og bakseteunderholdning! NBT er blant det nyeste av navigasjon man får til BMW, og var tilgjengelig fra 2013+. NBT kommer originalt kun til F-serie BMW, men kan også ettermonteres til E-serien med adapter for dette. 2016 kart er installert! Dette er en perfekt oppgradering for dem som ønsker DAB+ nå som vi snart mister FM-radio, eller ønsker å bytte ut sin business navigasjon med professional versjonen. Fungerer 100%, ingen feil med den. Endret Oktober 31, 2016 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Hei, vet du om det er mulig å få dette til å passe i en 08 mod e87 som har full navi osv fra før, evt hvor mye arbeid det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 1 time siden, Magnus_bmw skrev: Hei, vet du om det er mulig å få dette til å passe i en 08 mod e87 som har full navi osv fra før, evt hvor mye arbeid det er? Hei! Det går fint trenger eNBT adapter for at NBT skal funke i E-serien samt så trenger du en F-serie skjerm som du må montere i et E87 skjermhus fra CIC navigasjon har du dette er det forholdsvis kjapt. Trenger kanskje ny iDrive avhengig av hvordan din er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Jeg har CCC system i bilen min, er ombyggingen en jobb du evt kan ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 7 timer siden, Magnus_bmw skrev: Jeg har CCC system i bilen min, er ombyggingen en jobb du evt kan ta? Ja vet du har ccc for cic var ikke tilgjengelig så tidlig men vet at seine modeller av ccc bruker cic iDrive kontrolleren. Litt mindre jobb om du har den for da slipper du å måtte bytte deksel og kontroller Er en relativt grei jobb som sagt siden du ikke trenger å bytte dashbord, trenger bare bytte skjerm, og hovedenhet pluss koding selvfølgelig. Men ønsker ikke å ta på meg slike jobber, selv om det er ganske rett fram så er det allikevel tidkrevende, og nå har jeg gått fra radio til full pro navigasjon med dashbordbytte i 2 biler pluss gjort det samme for en kompis så det holder for en stund nå hehe men kan hjelpe med guide etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Okay, takk for utfyllende svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå