Gå til innhold

Fullspekket BMW NBT (2013+) professional navigasjon med DAB+

bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min NBT professional navigasjonsenhet fullspekket med alt av tilkoblinger for blant annet DAB+ og bakseteunderholdning! 

NBT er blant det nyeste av navigasjon man får til BMW, og var tilgjengelig fra 2013+. NBT kommer originalt kun til F-serie BMW, men kan også ettermonteres til E-serien med adapter for dette. 2016 kart er installert!

Dette er en perfekt oppgradering for dem som ønsker DAB+ nå som vi snart mister FM-radio, eller ønsker å bytte ut sin business navigasjon med professional versjonen. Fungerer 100%, ingen feil med den.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Magnus_bmw skrev:

Hei, vet du om det er mulig å få dette til å passe i en 08 mod e87 som har full navi osv fra før, evt hvor mye arbeid det er? 

Hei! Det går fint :) trenger eNBT adapter for at NBT skal funke i E-serien samt så trenger du en F-serie skjerm som du må montere i et E87 skjermhus fra CIC navigasjon :) har du dette er det forholdsvis kjapt. Trenger kanskje ny iDrive avhengig av hvordan din er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Magnus_bmw skrev:

Jeg har CCC system i bilen min, er ombyggingen en jobb du evt kan ta? 

Ja vet du har ccc for cic var ikke tilgjengelig så tidlig :) men vet at seine modeller av ccc bruker cic iDrive kontrolleren. Litt mindre jobb om du har den for da slipper du å måtte bytte deksel og kontroller :) 

Er en relativt grei jobb som sagt siden du ikke trenger å bytte dashbord, trenger bare bytte skjerm, og hovedenhet pluss koding selvfølgelig. Men ønsker ikke å ta på meg slike jobber, selv om det er ganske rett fram så er det allikevel tidkrevende, og nå har jeg gått fra radio til full pro navigasjon med dashbordbytte i 2 biler pluss gjort det samme for en kompis så det holder for en stund nå hehe :) men kan hjelpe med guide etc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...