BRIO Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 (endret) 4 stk felger 18"x8 ET20 med nær utslitte conti runflat. I det ene dekket står en skrue så det må etterfylles 1-2 ganger i uken. 3 av felgene er kantkjørt. De virker ellers rund. Har ikke hatt vibrasjoner i bilen med disse. Felgemblem følger ikke med men har fine gs emblemer som kan følge med. Felgene står i Moss og jeg er der til søndag. Går billig ved rask handel 😀 NB det mørke feltet på den en felgen er en skygge ikke lakket med feil farge slik det kan se ut 😃 Endret Mai 6, 2016 av BRIO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorbjornSandoy Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Kan ta dem for 1000,- send SMS: 900 64 669 mvh Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 De er nok solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorbjornSandoy Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Det var leit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 De er fortsatt tilsalgs. Nå med ny eier/selger og helt ny pris. Jeg solgte til lav pris for å bli fort kvitt, men den nye prisen synes jeg er en smule drøy. Felgene var med noen kantkjøringer og nesten utslitte dekk. Regnet med at de kom til salg igjen siden kjøper kjørte en e46. Her er de på Finn http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75643687 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg