///Mr.Wizzard Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Hei! Jeg er den dag i dag stolt eier av en BMW E39 M5, ombygd vell å merke... Det har seg da slik at jeg har kjøpt en ferdig ombygd 528 til M5, hvor jeg da planlegger å få dette godkjent i vognkortet. Så det jeg lurer på da er hvilken erfaringer andre har hatt med dette? har søkt tiligere om ombygging av en e36 320 -> M3 hvor søknaden gikk igjennom, men i dette tilfellet er det jo 6cyl i 528 og V8 i M5'a... Så jeg har litt bekymringer ang vekt og sånt.🤔 En annen ting er jo at jeg mangler er dokumentasjon fra tiligere eier(e) på motor/deler så det må vell finnes frem.. En start er vell å sjekke motor nummer hos BMW 🙄 Tar veldig gjerne mot erfaring,tips og triks! Ps: Bilder kommer😋 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 @rindegut kan nok fortelle deg litt om dette hvertfall.. Forsto det slik at det var ganske mye styr med vekt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.Wizzard Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Va det æ misstenkte 🙈 Order seg vell til slutt får man håpe 😉 Btw, noen hær som har oversikt hvor serie nummeret på motoren er lokalisert?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå