///Mr.Wizzard Skrevet Mai 7, 2016 Skrevet Mai 7, 2016 Hei! Jeg er den dag i dag stolt eier av en BMW E39 M5, ombygd vell å merke... Det har seg da slik at jeg har kjøpt en ferdig ombygd 528 til M5, hvor jeg da planlegger å få dette godkjent i vognkortet. Så det jeg lurer på da er hvilken erfaringer andre har hatt med dette? har søkt tiligere om ombygging av en e36 320 -> M3 hvor søknaden gikk igjennom, men i dette tilfellet er det jo 6cyl i 528 og V8 i M5'a... Så jeg har litt bekymringer ang vekt og sånt.🤔 En annen ting er jo at jeg mangler er dokumentasjon fra tiligere eier(e) på motor/deler så det må vell finnes frem.. En start er vell å sjekke motor nummer hos BMW 🙄 Tar veldig gjerne mot erfaring,tips og triks! Ps: Bilder kommer😋
Alpejohn Skrevet Mai 7, 2016 Skrevet Mai 7, 2016 @rindegut kan nok fortelle deg litt om dette hvertfall.. Forsto det slik at det var ganske mye styr med vekt osv..
///Mr.Wizzard Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Skrevet Mai 7, 2016 Va det æ misstenkte 🙈 Order seg vell til slutt får man håpe 😉 Btw, noen hær som har oversikt hvor serie nummeret på motoren er lokalisert?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå