jensen.tom Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Byttet i dag over til en nyere spiller som har støtte AUX støtte, problemet blir da at eg plutslig har gått fra dårlig radio til ingen radio. Den gamle spilleren har to kontakter mens denne eg har nå har kun en. Hvordan få fikset kjære radioen? Også har eg alltid slitt med MYE støy (på stero/radio/AUX) idet noe kobles til sigarett tenner framme. Kjent problem? E46 Touring med Business spiller fra en 2003/4 mod sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 22 minutter siden, jensen.tom skrev: Byttet i dag over til en nyere spiller som har støtte AUX støtte, problemet blir da at eg plutslig har gått fra dårlig radio til ingen radio.Den gamle spilleren har to kontakter mens denne eg har nå har kun en. Hvordan få fikset kjære radioen? Også har eg alltid slitt med MYE støy (på stero/radio/AUX) idet noe kobles til sigarett tenner framme. Kjent problem? E46 Touring med Business spiller fra en 2003/4 mod sedan Prøv å finne en overgang/adapter, snakk med de som selger bil-audio. Hvis originalspilleren tillater AUX-løsning jeg ville prøve den først da den ser mye penere ut(etter min mening da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 (endret) takk for svaret gallay, har letet litt uten å bli helt klok på dette min gamle spiller ser da sånn ca slik ut bakhttp://prussianmotors.com/Empower/Pictures/inv_001909_01.jpg Endret Mai 9, 2016 av jensen.tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 my nye spiller ser slik ut bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) . Endret Mai 10, 2016 av jensen.tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Det skal være en av disse du trenger http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=228 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Ingen disse fikser det problemet vel? Dette er vel bare bmw til standard plugg for tilkobling av f. Eks en pioneer spiller!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Fant endelig ut av det, endelig radio, cd og en aux som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Hvor kjQPte du denne? MATte du kode Om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 5 timer siden, Andreas1448 skrev: Hvor kjQPte du denne? MATte du kode Om?Har ikkje måtte kode noenting. Kjøpte den av radioservice.no 140kr ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Ble visst litt tull med skrift der oppe, sorry. Men Tusentakk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå