Hovda.Jr Skrevet Mai 10, 2016 Skrevet Mai 10, 2016 (endret) Hei! nå har jeg innsett at jeg ikke er typen som liker å stille ut så jeg har planer om å bygge noe til å kjøre på bane med! bilen har blitt eigd av meg snart i to år men bare kjørt med den siden først i april. den er eu ok i to år. ombygd fra 320 til 328 bredda med 3 cm på hver side alt som behøver å vere godkjent i vognkort er det! link til byggetråd: positivt med bilen: -powerflex i alt under utenom lenkearmer og travers -.supersport plack evo coilovere, i passe høyde så den er relativt god å kjøre! -m52b28 motor som har gått 190k kjøpt fra koed, med en liten chip så bremsa den til 165 hk på hjul og da 200 i motor -meget pen lyd når man drar på, men helt kurant å kjøre langt med -helt nytt frontsett fra jbl, spiller meget pent sammen med 2x10'' kickere baki -hellakert i 2015 sammen med breddinga -relativt strøkent alcantara intereør bortsett fra førerstol -zf kasse fra m3 som tåler mye juling -nylakkert motorrom Negativt med bilen: -liten sprekk nederst i høyre hjørne på frontruta -ikke perfekt under -ikke gjort noe med baggasjerommet -liten skade på ene felgen kontakt meg på tlf ved spørsmål : 97411470 Endret Mai 28, 2016 av Hovda.Jr
Anbefalte innlegg