alexandernk Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Er det noen der ute aom kan bistå meg i oppgradering av lyd i min BMW e61. Sitter den minste lydpakken i bilen og dere som har kjenner til dette problemet skjønner kanskje at jeg må gjøre noe. Vet at det finnes en del temaer som omhandler det samme, men håper noen kan bistå alilevel. Selv har jeg dessverre lite peiling når det kommer til stereo. Jobben er ikke noe problem å gjøre selv bare tips og fremgang kan gis. Budsjett er satt til omlag 5000,- og bestiller gjerne fra utland dersom dette vil gjøre det rimeligere. Hva trenger jeg/tips til komplett systemog hvordan gå frem? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexandernk Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=1306 Her er det mange flotte oppgraderingspakker (står kun på pris).. hadde selv det minste og oppgraderte og er skamfornøyd! Dette er jo for den som ikke vil bygge volvo 240 donk donk anlegg, men få bedre lyd, finere, spille høyt uten skurring og alt det andre. Det beste og er at alt er plug and play så alle folk kan montere selv. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå