Mariuse34 Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Hallo! da har jeg kjøpt meg en E39 520 2.2. Kjøpt usett og levert på trailer. Et par issues er det selvsagt. Først og fremst er det vanskelig å få bilen i gir. Girkassen girer som en drøm, det er snakk om selve girspaken inni bilen. Den sklir greit fra P til R til N, men derfra blir det bare kaos. Den sklir ut til S og må så vippes over til D. Jeg nappet opp skinnet rundt girvelgeren, og kikket ned og det ser ut som det er en skinne som sliter med å skli inn slik at den velger D. Noen som har vært borti noe lignende, eller vet hvordan det er å reparere selve girvelgermekanismen på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Noen som vet om selve mekanismen er forskjellig på E39 før og etter facelift? I tilfelle det enkleste bare er å bytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 (endret) Prøv og sammenlign delenr fra preface til facelift på gs eller koed. Eller eventuelt http://www.realoem.com/ Mulig det er litt lettere og sjekke der. Endret Mai 11, 2016 av vegard89 Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Fant ut at jeg kan bruke mekanismen fra en 09/99 til en 09/01. Så altså fra den minifaceliften på E39 til ett år inn i faceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Må jeg under bilen for å få løs vaieren hvis jeg bytter mekanismen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå