Gå til innhold

BMW E90 bytte av spiller

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en 318d 2010 (E90) som jeg har lyst til å bytte original spilleren på.

Vil ha noe med skjerm, har sett fremgangsmetoden osv, men siden jeg ikke er så teknisk anlagt så ser jeg etter noen som kan gjøre dette.

Er det noen her som vet om ett bra sted og få skiftet dette på + en side hvor jeg kan kjøpe nye spiller (samt evnt. ramme til spiller)

Takker så mye på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Inngangen" for å få inn en ettermarkeds spiller koster litt, men er ofte verdt det. Kan hjelpe deg med montering, men kommer jo litt ann på hvor du er plassert i dette lange landet.. 

Dette er hva som trengs, det er da med flytting av varmesete panel til askebeger, rattadapter osv.. 

http://nzc.no/products/bmw-3-serie-2006-2012-for-pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!
Befinner meg for øyeblkket på Jessheim men har ikke bestemt meg for når det skal skje. Har noe skolegang som jeg må bli ferdig med, men når den dag kommer at det blir bytte og jeg har kjøpt inn monteringssett + spiller skal du få beskjed @Nautiluz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, bimmelimm95 skrev:

Takker for svar!
Befinner meg for øyeblkket på Jessheim men har ikke bestemt meg for når det skal skje. Har noe skolegang som jeg må bli ferdig med, men når den dag kommer at det blir bytte og jeg har kjøpt inn monteringssett + spiller skal du få beskjed @Nautiluz!

Nautiluz leverer det som du vil trenge og montering i en og samme pakke, så anbefaler å sjekke der han linket ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...