RCmannen Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Hei! Kom over en Mfanger til e39'en brukt på finn og kjøpte uten å nøle da det var rett farge. Forfra ser det meget bra ut, men fra siden er det en gigantisk (slik jeg ser det hver gang jeg går fra bilen nå iaf) glippe mellom skjerm og ny fanger. Jeg har prøvd å ta fanger av og på mange ganger uten hell. Det virker som det er forsterkninga på innsiden av fangeren som bygger for mye innover mot festet på bilen, slik at fangeren ikke kommer så langt bak som den skal. Så, før jeg går til innkjøp av ny fanger, er det noen som har noe lurt triks til meg, eller vet om det er noe poeng i å bruke mer energi på den jeg har? Endret Mai 20, 2016 av RCmannen Fisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Sporet øverst på fangeren, nærmest hjulet, kan løsnes og tilpasses noe. Er det ettermarkedsfanger, er sjansen stor for at det ikke blir noe bedre enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2016 Jau. Har prøvd det meste. Men når jeg prøver å dytte fangeren inn så virker det som om det er metall mot metall... Mulig det bare er fangeren som er mandagsprodukt, er jo ettermarked. Nå ser jeg på nye fangere, er det noen som har erfaring med "JOM" frontfanger til e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Jeg hadde også en sånn på min e39. Den var fra part24. Rett og slett dårlig passform. Den fra GS tror jeg passer bedre. Det var GS sin som sto på når jeg kjøpte bilen, (men den knuste samboern i en fortauskant på den lokale butikken...) Den var flush med skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Skal du være sikker på skikkelig passform må du belage deg på å kjøpe original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2016 Kommer ikke over den glippa altså. Prøver meg på en annen billigfanger (fått en uslåelig deal), og se om det er bedre passform. Hvis ikke må jeg finne på noe. Kanskje slipe ned noe av forsterkningsdelen(feste osv av stål inni fangeren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå