Swat011 Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Heisann! Driver å planlegger mororbytte til min bmw 320i '91. Har veldig lyst på noe åttesylindret, og lurer da på om noen vet om noen enkle, billige og bolt on V8'ere? Eller om det kan være noen andre motorer som kan funke. Setter stor pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 søk opp litt her, er masse e36 i usa med v8. http://www.bimmerforums.com/forum/forumdisplay.php?208-Engine-Conversions skal du ha bmw v8 så må du ha alpina bunnpanne, oljepumpe og ymse andre deler (dyrt) for å få oljesumpen på rett side av traversen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Hvorfor v8? Det går med v8 men ville nok ha vurdert s50b32 i steden, Det får du i allefall godkjent. Kan bli komplikasjoner i forhold til v8 da denne veier relativt mye mer og krever større bremser og slikt. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 min e38 var orginalt med m52b28 og automat. etter ombygging til m62b44 og manuell, samt store tunge 750 bremser hadde jeg samme akselvekter som før, så jo det er mulig å få godkjent v8 i rekke6 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swat011 Skrevet Mai 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2016 Glemte å nevne det at denne aldri skal ut på vegen. Denne kommer kun til å bli kjørt på bane. Men takk for gode inspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå