Scorn Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 2003 E39 stasjonsvogn ønskes kjøpt "Må ha" krav: - Farge: Svart - Stasjonsvogn - Helst en annen modell enn 520, men er også interessert i 520 - Rustfri! (ikke antydninger til rust eller rustbobler) - Mørkt interiør og mørke seter, gjerne shadowline - Takluke - Helst ikke gått over 200000 km - I bra stand generelt Dette er "må ha" krav. Er ikke interessert i f.eks bil i annen farge. Er lei av å lete etter en slik bil og betaler gjerne litt over markedspris for en som tilfredstiller kravene ovenfor, er i bra stand og er så strøken som mulig. Selger av en eventuell bil kan gjerne få med min 1998 E39 sedan om ønskelig (http://bimmers.no/forums/topic/807898-1998-e39-sedan). Om du eller om du kjenner noen som har en slik bil og som kanskje vurderer selge den, be han/hun kontakte meg! (Send PM for epost/tlfnr). Jeg bor i Oslo. mvh, Hans-Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Har du vurdert å hente en i Sverige? De er jo svinebillige over grensen, utvalget av facelifter er særdeles godt og de er ikke ille overhodet å importere med de nye reglene for bruksfradrag som kom for noen år siden! Litt høy km på denne, men godt utvalg der iallefall. https://www.blocket.se/varmland/Bmw_525_m_sport_66678743.htm?ca=22&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorn Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 Bruktimport har jeg null erfaring med. Hva koster det f.eks og importere en BMW 520 E39 Touring som koster 40000 SEK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Med nærmere ettertanke blir det vel fort litt kostbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå