Gabz Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Hei! Skal snart bytte til M-fanger på E39'en min og tenkte da å holde skiltet foran oppe med magneter. Lurte på hvilke dere som har dette bruker? Må være kraftige. Og har ikke tid til å vente lenge på nettbestilling, så helst noe i butikk eller med kjapp leveringstid. Skal da monteres bak fangeren og på skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 (endret) Jeg hadde tenkt å gjøre som du og kjøpte først 10 slike(1pk): http://www.aliexpress.com/item/diy-kit-30pcs-10-2mm-n35-strong-disc-ndfeb-rare-earth-magnet-neodymium-magnets-craft-bulk/32521481591.html og skjønte kjapt at det var for få, men de var sterk nok. Så bestilte jeg 20 til, men de rakk ikke frem i tide til da jeg monterte fangeren. Jeg vil anbefale å kjøpe noen som er større i diameter enn de jeg kjøpte men n35 "styrke" er mer enn nok vil jeg tro. Så lenge du har nok magneter og de er jevnt fordelt på overflaten. EDIT: tror forresten de har litt utvalg i magneter på clas ohlson btw Endret Mai 23, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå