TRF Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Sessongen er her, og jeg står uten noen av de to turbo alternativene jeg tenkte å bruke (EFR en gav opp i dynoen og bi-VNT får jeg ikke plass til pdd) Som en nødlønsing mens jeg venter på ny turbo ser jeg etter: EFR 6258,6758,7064 eller GTX2871R,GTX2867R Eller aller helst: TR30R (garrett motorsport). Har du noe eller vet du om noe? Ta kontakt her eller ring 954 18 565 Ingen fantasipriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Kan jeg spørre hvorfor for EFRen ga opp? Vurderer jo slik turbo selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 (endret) Dette var jo en av de aller første (har hatt den en stund på hylla). Dette betydde at jeg hadde det svært imponerende eksoshuset, men jeg var også en av de uheldige som fikk et eksoshjul som bare selvdestruerte etter kun noen få trekk i dynoen (og langt ifra turboens hastighetsgrense). Den er sendt in til BW ettersom garantien jo er ute. Det er dog en kjent feil så jeg håper de velger å dekke den. Fra et rent forretningsperspektiv så må de jo være tjent med det fremfor "en ny runde" med bilder av en EFR i biter på sosiale medier. Med: Jeg skal ha EFR igjen jeg altså. Super gromme turboer. Endret Mai 29, 2016 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå