Eirik Viste Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Har problemer med clutchen etter et motorbytte. Måtte bytte slavesylinder og det var mye luft i systemet. Slavesylinderen ble tatt ut og snudd opp ned for å kunne lufte bedre. Ble og koblet på en vakuumtank for å suge ut luftenippelen. Etter mye luftig kjentes pedalen fin ut. fin ut og jeg kunne lett skifte gir stående utenfor bilen og den andre hånden som presset inn pedalen. Brukte nesten en halv liter bremsevæske på dette. Og så det merkelige at pedalen frir ikke clutchen når motoren sviver. Stoppes motoren kan jeg lett skifte gir igjen. Er det ennå luft i systemet eller har noen en forklaring? Det er en annen brukt sylinder som er montert, men det pleier ikke å være noe problem. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 sjekket om "pinnen" på slavesylinderen på ny og gammel har samme lengde? sjekket slitasje på utløserlageret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå