BMW-cab Skrevet Mai 29, 2016 Skrevet Mai 29, 2016 (endret) Hei. Har hatt innbrudd i bilen og prøver nå å koble opp systemet til å gå igjen. Da alle ledningene er klipt så er styringsknotten (den som sitter på midtkonsollen rett nedenfor girspaken) problematisk å koble opp da jeg er usikker på hvor hver av de 4 ledningene skal inn på, noen som kan hjelpe meg der? De ledningene har farger som følgende: brun, rød/lilla, grønn og gul/grønn, jeg har kjøpt rep sett fra BMW forhandler så koblingsstykket er på plass og på det stykket så står det nummerert 1, 2, 3, og 4 noen som vet hvor hver av disse skal inn på? Endret Mai 29, 2016 av BMW-cab
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2016 Skrevet Mai 29, 2016 Da er spørsmålet om hva du mener med iDriven...... Det er ikke noe som heter iDrive i BMW som er EN enkelt komponent. Det er hele systemet som heter det. Du har kontrolleren som sitter på midtkonsollen som du styrer systemet med. Du har selve spilleren altså CIC enheten som sitter i dashbordet med cd rom i seg osv. Også har du CID, skjermen. Hvilken del er det du skal koble?..... Mon tro om jeg ikke sa dette til deg på tlf også
BMW-cab Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Skrevet Mai 29, 2016 Stemmer, min feil, tenker på knotten som kontrollerer Navigasjonen (CIC)
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2016 Skrevet Mai 29, 2016 Da det den farga på 1. brun på 2. 3 orange grønn. 4 grønn......
BMW-cab Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Skrevet Mai 29, 2016 Du er sikker på det? Har ikke lyst til å kortslutte noe der. Har du noen tips på hvordan jeg kan skjøte coax ledningen? (har fått tak i en bit og koblingen som går på selve spilleren) både antenna og GPS antenna er coax..
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2016 Skrevet Mai 29, 2016 Om jeg er sikker på det? Er det for et spørsmål a. Du kan ikke gjøre noe feil så lenge du setter riktig på pinne 1 og 2-... pinne 3 pg 4 så vil den bare ikke funke hvis du har de feil. Tror ikke BMW selger noen rette skjøter til Coax kabelen. De fabrikerer ofte nye helt frem til kontakta i antenna og til radion. Evt må man lage en skjøtekontakt da. Så lenge du har spesial verktøyet til det er det ganske rett frem, finnes kontakter i delekatalogen.
BMW-cab Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Skrevet Mai 29, 2016 haha ok, det høres betryggende ut, takk skal du ha. Coax får jeg bare kjøpe et skjøt hos Elkjøp eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå