stianpedersen Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Hei, Hvor mye hk/ladetrykk kan man ha på S38B36 med orginal innmat? Med anna toppakning og arp bolter. Hvor mye kan man hente og enda kjøre sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 med s38 så er det nok at en med astma hoster i innsuget så skjer det ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 1 minutt siden, stig. skrev: med s38 så er det nok at en med astma hoster i innsuget så skjer det ting. Hehe jaa.. Er rundt 450hk for mye for orginal innmat tru? Rundt 0,7 bar kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 (endret) On 30.5.2016 at 12.23, stianpedersen skrev: Hehe jaa.. Er rundt 450hk for mye for orginal innmat tru? Rundt 0,7 bar kansje nei trur det egentlig går fint, har ingen erfaring på det, men ganske sikker på at du bikker 450hk med 0,7 bar, ganske mye over også hvis du skal ha 450hk på en org s38 så tipper jeg du ikke trenger stort mer en 0,4 greit å ha det i bakhodet at disse motora er laga for masse turtall å masse komp, å komp og ladetrykk = er ikke som "Hans i Grete" det er litt mere som "hans i Gunnar" uten vaselin Endret Juni 9, 2016 av stig. stianpedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 tommelfinger regel: 10% effektøkning pr 0,1 bar ladetrykk på std innmat uten å senke komp. så med 0,7 bar trykk, så får du CA 535hk.. stianpedersen og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå