XDValdres Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 Min 2009 X5 E70 har trøbbel med varmeapparatet. Vifta går ikke i det hele tatt foran. Har lest på forumet og sett at flere har hatt trøbbel med motstanden. Men her hos meg så virker vifta i baksete slik den skal. Men bilen blir hverken varm eller kald. Hadde bilen på et lokalt verksted i dag og fikk sjekka at kjølemiddelet er ok. Ser at GS selger motstand for 1000, bør jeg bare kjøpe ny og starter der, eller putte bilen på BMW ? Steinar, Valdres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penski Skrevet Mai 10, 2018 Share Skrevet Mai 10, 2018 Hei, har også dette problemet dessverre. Anlegget bak fungerer, varme, kulde, og hastighet, men ikke foran, uansett hva jeg trykker på blåser det ikke... men det siger luft ut, såvidt.. hva var løsning på ditt problem?? var det motstanden??? Glenn Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 6 Share Skrevet September 6 Noen som fant ut noe her? 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 6 Share Skrevet September 6 e70 er vell en av verdens enkleste biler å bytte kupevifte på, kjøpe ny original for den har motstand på fra før og har bilen gått langt så lager vifta snart lyd uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå