kabeldeigen Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 (endret) Skal montere LED baklykter på e39 touringen min. Noen i Bergen som kan hjelpe meg å kode en LCM3? Har rundstikk i motorrommet. Spanter cola og boller for den som kan hjelpe meg Endret Juni 11, 2016 av kabeldeigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 Ingen som er sulten og tørst ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Hva er det du skal ha gjort? Fjerne cold check og warm check for flimring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 Legge inn ny vin og km, og aktivere led funksjon. For å være ærlig så er jeg ikke 100% sikker. Vet bare min gamle lcm ikke takler led baklykter, bare feilmeldinger på cluster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 (endret) OK. Er ikke heeelt sikker på om BMWscanner lar meg gjøre alt dette, men kan jo alltids prøve Mener noen sa at de fikk det til på en E46 i hvert fall (VIN og KM på brukt modul.) Litt options skal man jo også få endret på. Endret Juni 11, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 (endret) Det hadde vært fint om du kunne ha hjulpet meg. Skal monteres i morgen Spurt litt her inne ang tema. http://bimmers.no/forums/topic/808008-bmw-e39-touring-ettermontering-av-oem-led-lykter/#comment-3136864 Hvis du blir litt klokere Endret Juni 11, 2016 av kabeldeigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Synd jeg ikke fikk NCS opp å gå igjen, etter forrige PCen røk. Men jeg kan hvert fall prøve å hjelpe deg med det andre. Kan være man bare trenger NCS for å få alt til å bli som originalt, med pæresjekk aktivert. Kanskje vi hvert fall får kodet km stand og VIN og evt. deaktivere pæresjekkene. Litt vanskelig å si før man ser på det BMWscanner kan også være vrang innimellom. Mandag ettermiddag/kveld f.eks. kan vi se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 Vi prøver å se hvordan det går. Passer bra på mandag for min del Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Om det ikke skulle la seg gjøre så kan du komme innom meg. Bor i bergen og koder og tar diagnose. Har alt av bmw scanner, rheingold NCS osv. 😊 Eventuelt om du trenger å kode noe ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Du kan sikkert ta det om du (og han) vil. Jeg har ikke gjort akkurat dette før og har ikke noen programmer i backup, så kan jo bli bomtur Får være opp til Kabeldeigen å bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 7 minutter siden, salnes34 skrev: Om det ikke skulle la seg gjøre så kan du komme innom meg. Bor i bergen og koder og tar diagnose. Har alt av bmw scanner, rheingold NCS osv. 😊 Eventuelt om du trenger å kode noe ved en senere anledning Pm sendt ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 5 minutter siden, Thundercoil skrev: Du kan sikkert ta det om du (og han) vil. Jeg har ikke gjort akkurat dette før og har ikke noen programmer i backup, så kan jo bli bomtur Får være opp til Kabeldeigen å bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 Hvem for boller og cola 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Jeg drikker ikke brus og har cøliaki, så satser på det er en bedre betaling til han andre. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 1 minutt siden, Thundercoil skrev: Jeg drikker ikke brus og har cøliaki, så satser på det er en bedre betaling til han andre. Hahaha 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå