Jasi Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Vi har en 116i E87 som jeg har kommet over et PDC sett til og ønsket å ettermontere i min. Dette har stått i en annen 1 serie før og er original bMW. Er dette noe som lar seg gjøre og evt noen som har gjort/forsøkt før? Til nå har jeg lista bak med føler, ledning og kontrollboksen. Mangler etter hva jeg kan se ledning frem og av/på bryter. Jeg har tidligere funnet en oppskrift på retrofit på nettet men nå, når jeg trenger den, er den helt borte. Er takknemlig for all hjelp og alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Her er for e90/e91 i ihvertfall. Prinsippet er likt for disse. Monterer du bare bak, eller foran også? Om det er bare bak er det ikke knapp. Ellers trenger dette koding når det er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jasi Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 supert - blir bare bak (når jeg får tid) ser jeg trenger noen småkabler og sikkert en liten høyttaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå