Gå til innhold

Diverse deler til E39

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg er på flyttefot, ønsker jeg å kvitte meg med en rekke deler som bare opptar plass. Har ikke bilder av alt liggende nå, men det ordnes i løpet av kort tid.

- Hella LED facelift baklykter til sedan - Jeg har forsøkt å koble de til bilen uten at de har fungert, og har følgelig ikke feilsøkt noe videre på dem. Hvorvidt de er defekte eller fungerer vites ikke, men i verste fall kan lampene benyttes som delelamper, reparasjonsobjekter eller tilsvarende. Lampene er røde med hvite blinklys. På grunn av usikkerheten om produktets tilstand, selges de for kr. 200,-

- Rustfrie dører i 363 Biarritzblå metallic - mer eller mindre komplett førerdør, passasjerdør foran og høyre bakdør i nevnte fargekode. Medfølger dampsperre, vinduer, ledningsnett og så videre. Dørene selges for kr. 1.000,- per stk!

- Komplett M52 M-sport eksosanlegg - komplett eksosanlegg med et utløp bak til E39 M-sport i god stand. Lite rust. Katalysator, manifold og alt som hører til medfølger. Selges kr. 2.500,- for alt!

- M-tech fothviler - original fothviler i børstet stål i fin stand. Plastikken rundt er svart, så den passer fortrinnsvis biler med svart interiør eller biler med svart gulvteppe. Selges kr 400,-. Klikk her for bilde.

- Skyvbart midtarmlene med telefon - skyvbart midtarmlene med trådløs telefon (fra facelift). Armlenet er svart. Selges kr. 500,-.

- Skyvbart midtarmlene med telefon - skyvbart midtarmlene med en eldre Nokia-telefon. Armlenet er svart. Selges kr. 400,-.

- Bosch tennplugger - seks helt nye tennplugger til M40/M42/M43/M44/N40/M50/M52/M54/M60/M62/N62/M70/M73/M73N. Selges kr. 100,- per stk. Klikk her for bilde.

- "M-tech" frontfanger - frontfanger  med lettere skade. Knust i hjørnet og en liten bul i underkant. Kan brukes som delefanger, repareres eller brukes som en "vinterfanger". Tanken var å skjære av en tilsvarende bit fra originalfangeren og plastsveie den på plass i denne. Medfølger original skiltplate fra E60 som koster over dobbelt så mye som denne støtfangeren. Selges kr. 250,-. Klikk her for bilde 1. Klikk her for bilde 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...