RF91 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Oppdaga for ei tid tilbake at rattet i E30'en kjem skeivt ut av dashbordet. Ser at senter på rattet peikar ut mot venstre når eg sit i førarstolen. (Og nei, eg meina ikkje "rattet-står-med-sving-når-hjulene-står-beint-type skeivt 😂). Er dette noko som kan justerast? Og kor stor jobb er det isofall? Endret Juli 29, 2016 av RF91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 19, 2016 Forfatter Share Skrevet November 19, 2016 Såså, ikkje alle på ein gang! Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Jeg har lest en plass at e30 bare er sånn (i likhet med veldig mange andre biler), men justeringsmuligheter har ikke jeg hørt eller sett noe om. Modifisering av rattaksling er vel uansett forbudt (strengt tatt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 19, 2016 Forfatter Share Skrevet November 19, 2016 18 minutter siden, Hawkon88 skrev: Jeg har lest en plass at e30 bare er sånn (i likhet med veldig mange andre biler), men justeringsmuligheter har ikke jeg hørt eller sett noe om. Modifisering av rattaksling er vel uansett forbudt (strengt tatt). Tre av kompisane mine har kvar sin E30, og dei e ikkje sånn... Snåle greier Men modifisering e uansett uaktuelt. Må gå an å retta må på som ikkje e som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå