robertbeamer Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Heisann! Byttet nylig til et M ratt på min E92. Jeg hadde vanlig sportsratt. Jeg byttet til komplett nytt ratt med airbag. Koden på airbagen jeg kjøpte har en annen enn den jeg hadde fra før. Jeg fikk feilkoden med en gang etter montering. Jeg lurer da på hvordan jeg får programmert/kodet dette bort? Har prøvd å nullstille med carly, dette gikk ikke. Har allerede solgt det tidligere rattet mitt. Noen tips eller vet hva som må gjøres? Litt hast, da jeg skal på EU innen denne månen. Om noen i bergensområdet koder ønsker jeg gjerne hjelp med det. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Tok du av batteriet når du byttet? Alle airbagene her går normalt om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 On 14.6.2016 at 20.56, awt skrev: Tok du av batteriet når du byttet? Alle airbagene her går normalt om hverandre. Tok av batteriet! Har sjekket på verksted, er problem med slepering i følge diagnosen. Skal ta en nærmere titt på det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå