Rollerboy Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Knall👍 Ser veldig bra ut den der! Får håpe det er skikkelig fitment denne gangen da ! Er M3n din dkg eller manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 1 minutt siden, Rollerboy skrev: Knall👍 Ser veldig bra ut den der! Får håpe det er skikkelig fitment denne gangen da ! Er M3n din dkg eller manuell? Manuell Tror den spoileren blir veldig bra, er ikke så mye bra å få tak i.den jeg har på nå synes jeg litt for "klumpete" på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Enig, er vel H-style eller haman look den heter . Blir litt mye msport look med den . Blir mer agressiv i fronten med gts leppa ! Min M3 er dkg , var veldig usikker på hvilken kasse jeg skulle gå for . Og vet fortsatt ikke om dkg var det rette . Men funker ganske greit . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 2 minutter siden, Rollerboy skrev: Enig, er vel H-style eller haman look den heter . Blir litt mye msport look med den . Blir mer agressiv i fronten med gts leppa ! Min M3 er dkg , var veldig usikker på hvilken kasse jeg skulle gå for . Og vet fortsatt ikke om dkg var det rette . Men funker ganske greit . Jeg har alltid likt manuell kasse best, eller jeg har ikke erfaring med DKG, men det fristet ikke. Er for gammeldags Ser likevel at det kan være en fordel ved banekjøring, men vi vet jo aldri når Fjord motorpark kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå