sveigis Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Etter et møte med meg selv ,velger jeg og selge felgsettet mitt til fordel for andre pririteringer ang .felg. Litt om felga. Dette er altså originale to delte style 42 BBS to delte felg med inpresset 20 og 24 bak. De ble i vinter delt ,pusset ned og polert opp og fremtrer som meget pene. Som jeg har skjønte og lest ,er dimmensjonen 8 og 9x18 skjelden i denne type felg da de som regel var 17. Prismessig svindyre da og verdien på disse øker og ser jeg(Ebay osv). Er det noen som ønsker og overta disse ,så ta kontakt på 45439376 for en hyggelig prat. En annen ting,disse må ikke sammenlignes med Replica felg,dette er ekte vare . Legger ved noen bilder: Dette er hjul som passer 5,6,7 og 8 serie perfekt . Setter prisen til 6500 og det vil jeg si er billig med tanke på ekte felg kontra fake og mtp jobben som er gjort. Nøl ikke med å ta kontakt ved interesse.:) mvh Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havardd Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Hvor befinner felgene seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 3 timer siden, Havardd skrev: Hvor befinner felgene seg? De holder til på Fevik midt mellom Arendal og Grimstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havardd Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 22 timer siden, sveigis skrev: De holder til på Fevik midt mellom Arendal og Grimstad Åjaa, var et lite stykke unna det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 2 timer siden, Havardd skrev: Åjaa, var et lite stykke unna det Hehe,,ok . Felgene er 99,9% solgt og nå . Blir sendt avgårde imorgen.:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Solgt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå