Nun4i Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Hei, har nettopp kjøpt meg et flott eksemplar av en F10. Er ute etter tips på å få oppgradert/ordnet et par ting: - 525 diesel, 204 hk Har tenkt å remappe den, hva kan jeg forvente ut av det, og hvor "safe" er det med tanke på automatkassa? - Proffesional navigasjon Har USB og AUX i midtarmlene, men når når jeg kobler iPhonen i USBen så får jeg bare opp "Not supported", trodde det var støtte for Iphone/iPod? Har bluetooth til å ringe å motta samtaler, men finner heller ingen innstilling til å få til å spille musikk gjennom den? Om det så har seg at jeg må oppdatere iDriven, må/bør jeg gjøre dette før remappen? - Null m-sport Bilen har ikke m-sport, som er det store som trekker ned for min del. Har lyst å bytte fronten og bak, men ønsker å få det gjort profft. Noen innspill på hvem som gjør dette, og/eller hvor jeg kan handle front/bak fanger? - Eksos Hvis jeg bytter bakfanger så har jeg lyst å bytte eksosen og, enten til 2 rør parallelt bak, eller 4. Noen forslag på eksosanlegg med bra lyd i? Og gjerne verksted som gjør slike jobber? Setter stoor pris på alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Hei Du kunne jo ha lagd en tråd i bilder/showoff delen ESS har en relativt safe tune på 525d med automat. Ta en titt der. Hvilken årsmodell har du? Er visse koder du trenger i utstyslista for å kunne spille av musikk via bluetooth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nun4i Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Ja skal prøve å få noen bra bilder først Hørte me ESS nå, 270hk fikk de ut av den med kassa i baktankene. Det er en 2010 modell, tenkte bare siden at USB og Blåtann allerede var lagt opp, at det gjerne ikke var så mye jobb å få det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 👍🏻 Finn de sju siste tall/siffer i understellsnummeret som du finner på vegvesen.no eller i vegvesen appen. Gå til bimmer.work å fyll det inn, så får du komplett utstyrsliste. Legg den ut her så er det flere med mer peiling enn meg som kan si noe om mulighet for bluetoothavspilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Blåtann for telefon og media (musikk) er to separate systemer. For å spille musikk over blåtann må du ha 6NF Utvidet musikkgrensesnitt for smartphones Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nun4i Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) Her er utstyrslista, noen som vet hvordan jeg kan gå frem for å skaffe meg 6NF "pakka" i ettertid? Og gjerne andre ting som kan ligge klart? 1CBCo2 ContentCo2 Umfang 2K3Alloy Wheels V-spoke 331/mtLm Raeder V-speiche 331/mb 2VHIntegral Active SteeringIntegral-aktivlenkung 205Automatic TransmissionAutomatic Getriebe 230Eu Specific Additional EquipmentEu Spezifische Zusatzumfaenge 255Sports Leather Steering WheelSport-lederlenkrad 258Runflat TyresBereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AGBackup CameraRueckfahrkamera 4CEFine-wood Trim Fineline AnthraciteEdelholzausf.fineline Anthrazit 4URAmbient LightAmbientes Licht 403Glas Roof, ElectricGlasdach, Elektrisch 423Floor Mats, VelourFussmatten In Velours 428Warning TriangleWarndreieck 430Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzleInnen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dInnenspiegel,automatisch Abblendend 441Smokers PackageRaucherpaket 456Comfort Seats, Electric. AdjustableKomfortsitze Elektrisch Verstellbar 465Through-load SystemDurchladesystem 488Lumbar Support Driver/front PassengerLordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494Seat Heating F Driver/front PassengerSitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DLSurround ViewSurround View 502Headlight Washer SystemScheinwerfer-waschanlage 508Park Distance Control (pdc)Park Distance Control (pdc) 522Xenon LightXenon-licht 524Adaptive HeadlightsAdaptives Kurvenlicht 534Automatic Air ConditioningKlimaautomatik 6AABmw TeleservicesBmw Teleservices 6ABControl TeleservicesSteuerung Teleservices 6FLUsb-/audio InterfaceUsb-audio-schnittstelle 609Navigation System ProfessionalNavigationssystem Professional 610Head Up DisplayHead-up Display 612Bmw AssistBmw Assist 614Internet PreparationInternet Vorbereitung 615Extended Bmw Online InformationErweiterte Bmw Online Information 616Bmw OnlineBmw Online 620Voice Input SystemSpracheingabesystem 633Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 676Hifi Loudspeaker SystemHifi Lautsprechersystem 698Area-code 2Area-code 2 7A2Innovation Package IiInnovationspaket Ii 7SPNavi Professinal W.handyprep.bluetoothNavi Professinal M.handyvorb.bluetooth 761Individual Sun Protection GlazingIndividual Sonnenschutzverglasung 8KAOelservice Int. 30.000 Km/24 MonthsOelwartungsint. 30.000km/24monate 8SCCountry Spec. Release Of TeleserviceLaenderspez. Teleservicefreisch. 8TFActive Protection For PedestriansAktiver Fussgaengerschutz. 8THSpeed Limit InfoSpeed Limit Info 8V1Ncap LabelHinweisschild Ncap 801Germany VersionDeutschland-ausfuehrung 863Europe/dealer DirectoryService Kontakt-flyer Europa 879German / On-board Documentation Endret Juni 19, 2016 av Nun4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Tror jeg bomma med 6NF, det ser ut til å være snap-in adapter for mobil i midtkonsollen med Media-funksjon. Anbefaler deg å spørre i denne tråden, der frekventerer folk som har kontroll på disse tinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå