Kruste Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Ser ut som M-ASK enheten i min E60 holder på å ta kvelden. Bilen min er produsert sent på året i 06 altså en prefacelift. Har funnet en M-ASK enhet med skjerm fra en facelift bil. Vil denne passe hos meg ? Må sikkert kodes pluss at dekslet rundt enheten må byttes da denne har ekstra knapper til radioen. Vil helst bytte tii CIC, men da begynner det å koste så jeg glemmer foreløpig dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Ja, den vil passe, og enheten må kodes. Det er verdt å merke seg at ved benyttelse av M-ASK fra LCI, vil du få glipper rundt klimapanelet ditt om du ikke bygger om til LCI klimapanel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Ok, når det gjelder klimapanel må jeg da bytte hele bryterpanelet med deksel rundt eller er det bare dekselet du mener ? og må da også bryterpanelet evt. kodes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Hele klimapanelet må skiftes. Foruten koding, må du også foreta noe ledningsarbeide om du har automatisk klimabetjening bilen. Det vil se slikt ut med pre-LCI klimapanel med LCI M-ASK/CCC/CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå