ChristianB Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Hei, er det noen som vet hvorfor det står både "Topasblau metallic" og lengst til høyre "Toledoblau" i vedlagte bilde (tatt fra motorrommet på bilen min)? Holder på med et ørlite prosjekt som består av å bytte begge speil og med det lakkere selve speilkappene (siden donorbilen var sølvgrå) ...bestilte lakk fra GS, som skal være Topasblau (delenummer på boksen stemmer også), men kan ikke skjønne at fargen matcher i det hele tatt. Det blir både mørkere og med langt synligere metallic-effekt. Dette er MotipDuplo lakk. Ble nesten i tvil om bilen min har en annen farge enn jeg hele tiden har trodd(!), men diverse nettsøk viser topasblå biler med svært lik blånyanse som min. Så kan man selvfølgelig si at man burde levert dette til proff lakkering, men syntes dette var et så overkommelig prosjekt at jeg ville prøve selv. Tips til eventuelle andre aktørere som selger (BMW)-lakk på boks av god kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Søk opp VIN nr ditt på www.bimmer.work så finner du originalfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Takk for tips! Prøvde nå og det stemmer med Topasblau metallic. Skjønner forøvrig fortsatt ikke hvorfor det står noe om Toledoblau ref. bildet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Toledoblau er sannsynligvis grunninga, Nå for tida skriver de jo fargen + "fueller". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Ok, det gir jo faktisk mening. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå