Corvette z06 Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Det indre Angel lys på høyre side virker ikke. Kan det være pæren? den ytre virker. E60 Gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 (endret) Det er kun en angel eyes pære pr. lykt. Sjekk pæren. Du får jo uansett melding i idrive om parking light right failure. Endret Juni 24, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette z06 Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 30 minutter siden, Reef89 skrev: Det er kun en angel eyes pære pr. lykt. Sjekk pæren. Du får jo uansett melding i idrive om parking light right failure. Ja feilmelding på pæren får eg, men er det ikke rart at den ytre ringen virker viss pæren er ødelagt? Skal prøve å bytte pære uansett, har en gammel liggende en plass. Takker for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Dette er veldig rart siden det er kun en pære for to ringer. Legg ut bilde. Har du LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette z06 Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 (endret) Endret Juni 25, 2016 av Corvette z06 Slette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette z06 Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 Problemet løst. Det var en vanlig parklys pære over langlys pæren, vanskelig å se for den låg så skjult. Det er egen pære til hver ring, Altså ulikt på 2003/04 og nyere modeller som har egen stor pære under langlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 (endret) Ja det er jeg klar over og hadde du sagt du ikke hadde BI xenon, men halo lykter så hadde jeg løst problemet i første innlegg men bra du fant ut av det. Halo lykter har heller ikke hele ringer som med BI xenon. Endret Juni 25, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå