hon Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Jeg har i dag kjørt en liten diagnose og målinger via iCarly Pro. I den forbindelse lurte jeg på om noen av de verdiene jeg har fått går opp mot eller over grenseverdiene for hva som er bra. Absolute pressure before particulate filtre: 1031hPa Exhaust back pressure before particulate filtre: 1026hPa Ash mass: 59,14g Average regeneratien interval: 7460 km Soot mass: 34,03 g Temperature before particulate filtre: 163 C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 Som viktig tilleggsinfo så har bilen gått 215000km og jeg er derfor veldig opptatt av verdiene rundt DPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 live verdier fra en bil på tomgang? lite for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 Takk for svar. Hva og hvordan bør dette sjekkes for å få noe ut av det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå