wbiter Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Har en '99 (produser i '98) E36 touring, rimelig godt utstyrt, (skinn, alarm, klima, største comp, org. cd-spiller) som trenger nytt panser og frontrute (pga dumskap). Videre trenger den nye bakdempere. Den er ganske nylig EU-godkjent, og alt av bremser inkl. bremseskjold og slanger bak er nytt. Den er bare gått 190.000 og motoren er veldig god. Jeg har allerede kjøpt meg ny bil, men enda ikke bestemt meg for skjebnen til denne enda. Hva lønner seg mest - selge den som den er, fikse og selge, selge i deler og deretter dumpe? Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Hvilken motor er det, og er det mye rust på bilen? Kan jo legge den ut som rep. objekt eller noe å se om noen er interessert i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 (endret) Ah, vital info glemt. 318, altså M43. Manuell kasse. Den er grei på rust. Det var endel på dører, bakluke og de vanlige stedene. Har tatt de 3 verste dørene og bakluka. Ikke verdens peneste jobb, men grundig ift. rust. Fortsatt noe på en forskjerm, og bittelitt i den siste døren. Fin under ift. rust. Endret Juli 3, 2016 av wbiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå