bjarn-ch Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Er det noen som har erfaring med hva som er bra på denne modellen? Bilstein,Koni,H&R....? Kjøpte en 2008 2.0 for litt siden, men den virker lite stabil og litt"vinglete". Kanskje et støtdemperskifte vil gjøre godt, men den virker ikke slapp og gyngete når man "henger" på den heller. Noen som vet hva som er optimalt for denne biltypen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Jeg har i alle fall vært godt fornøyd med H&R fjærer i kombinasjon med de originale M-Tech demperne så lenge jeg har hatt den. Satte på fjærene da den var gått rett i underkant av 20k. Nå har den gått snart 63k. Tenker nå at det er på tide å bytte. Så H&R coilovere skal handles inn til neste sesong. bjarn-ch reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarn-ch Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Så da har du ingen senkefjærer da eller? Jeg regner med at hvis man har kortere fjærer, så må man og ha andre dempere? Er det ikke Sachs som er originale på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 (endret) Joda. H&R-fjærene senker 35mm. Funket som snus i snart 6 år nå. Også med en del banekjøring. Original M-Tech høyde: Nå med H&R og M-Tech: Endret Juli 14, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå