novlin Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 (endret) Har kjøpt en e46 med senkesett som ikke har vært på godkjenning enda. Da jeg skulle justere dette så la jeg merke til at den ene "hjelpe" fjæra framme på førersiden var knekt. tok dermed bare og kuttet denne bort med vinkelsliper.. men så kommer spørsmålet! vil senkesettet bli godkjent hvis jeg ferner denne og stiller det opp til normal høyde? har lagt ved ett bilde av fjære før jeg fjerna den. takker for svar hvis noen veit noe Endret Juli 21, 2016 av novlin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 (endret) Har hørt om folk som får godkjent uten, men det varierer nok mye fra trafikkstasjon til trafikkstasjon hvor nøye/pirkete de er. Men de fleste tar nok bare de vanlige målene og leser av serienummer på demper og hovedfjærer. I og med at det ikke er noe kode på hjelpefjærer og at ikke alle sett har det, så tviler jeg egentlig på at det vil bli noe stort problem om alt stilles til godkjent høyde. Håper da du fjerner på andre siden også, slik at alt blir likt og like stabilt. Endret Juli 22, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå