Anterialis Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Hei, et kredittlignende kort i plastikk har sklidd fremover og landet laaangt ned imellom dashboard og frontvindu midt på dashboardet. Jeg kan ikke se det, kun såvidt skimte refleksjonen fra innsiden av frontvinduet. Det ser ut til å ha sklidd rett ned mellom dash og frontvindu og også nedover inn i dashbordet. Dette er en F30 2016. Er det noen større åpninger ned i dashboardet midt på som kortet kan ha sklidd ned inn i? Ventilasjonsrom? Eller er det kun åpning inn i dashen gjennom disse mindre firkantete hullene som er synlig fra førerposisjon? Jeg har forsøkt å pirke det opp med forskjellige gjenstander, men har ikke nubbsjans. Hva kan jeg gjøre for å få dette opp? To årsaker til at jeg ønsker det opp; 1) viktig kort 2) sykt irriterende... Takk for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Støvsuger med smalt munstykke kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Prøv med noe som ligner på f.eks. et metalmålebånd (tynt og bøyelig metall) som du fester dobbeltsidig teip på, så kan du se om du får heftet fast kortet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Forsøkt flere ting, bl.a. som nevnt. Kortet har trolig skill ned inn i dashboardet og ligger blant ledninger og elektronikk. Helt bak mål spør du meg å lage noe slikt, burde jo være en enkel sak å lage en slaks stopper :/ Folk flest legger jo både kort og p-lapper i dette området... Vel vel, det lager ingen ulyd og jeg har snakka med forhandler, lar det bare ligge til det skulle skape problemer (les: ulyder). Da må man visstnok skifte hele ruta først... Evt. kan man forsøke skru ut pollenfilteret og se om det ligger her. Jeg lar det være inntil videre, må lære meg å ikke la meg irritere over tanken på at det ligger der........ ikke lett.. Takk for hjelp =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå