poq Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Hei. Har en ekstrem iriterende ulyd framme i motoren. har bytten reim, strammer, største reim hjule og servopumpe(brukt pumpe) uten at lyden forsvant. Når jeg ruser motoren til over 1000 omdreininger så strammes strammern opp og lyden forsvinner. mitt lokale verskted sverger til at det er servopumpen som er ødelagt, men ble som sakt ikke noe bedre av og bytte den. Kan det være at strammern jeg byttet er deffekt ? Legger ved en liten videosnutt av lyden. På forhånd takk for svar VID_20160723_175854.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Hei, Hadde ganske lik lyd i min E91 320D. Her var det vibrasjonsdemperen som var ødelagt. Kanskje verd å sjekke ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poq Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Har byttet den. Byttet den fordi jeg hadde en intens tikkelyd. Den lyden ble borte men ble erstattet med denne lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå