Knut Sverre Furuli Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Hei, vi skal på NorwayCup fra lørdag 30/7 til 4-5/8, skal bo på hotel i sentum og har behov for parkering. Er det noen som har tips om hvor det er billigst å parkere sentrumsnært? Har fått tilbud om å parkere på Helsfyr, men kunne tenke meg noe nærmere sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Er endel plasser rundt omkring hvor man kan stå billig eller gratis, men er nesten håpløst å si noen faste plasser da det varierer fra dag til dag og når på dagen det er. Ville prøvd å ta meg en runde rundt og tittet i boligstrøk osv, innenfor Ring 1 kan man nesten glemme å finne gratis parkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Sverre Furuli Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 1 time siden, olenikolai skrev: Er endel plasser rundt omkring hvor man kan stå billig eller gratis, men er nesten håpløst å si noen faste plasser da det varierer fra dag til dag og når på dagen det er. Ville prøvd å ta meg en runde rundt og tittet i boligstrøk osv, innenfor Ring 1 kan man nesten glemme å finne gratis parkering Takk for svar, det blir nok så jeg parkerer i Helsfyr-området, greit å komme seg til-fra med t-bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Før gikk det ann å finne en plass på få minutter, men nå er de enten fjernet eller avgiftsbelagt.. Skal du finne et sted ville jeg kjørt en runde rundt på Majorstua og Frogner blant boligblokkene der tidlig på formiddagen. Knut Sverre Furuli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå