Jonasboy Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Vuderer å kjøpe en e32 735i som er ombygd til 750i. den er ikke godkjent ombygd så lurer på va som må til. Vett bremser er byttet over men va mer må byttes? noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 dokomentasjon, dokumentasjon og dukomentasjon. må dokumentere at karosseriet tåler effekten. dokumentere hvor motor og andre deler kommer fra. og så må vekten være innforbi, kan ikke overskride akselvekter og total vekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasboy Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 følger med dokumenter på hvor motor å andre deler kommer fra. men hvor kan jeg evnt skaffe dokumentasjon på at karosseriet tåler effektern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 jeg brukte realoem.com når jeg søkte fra 728ia til 740, og alpina papirer når jeg godkjente 728/740 til m5 motor jeg sa så fint at bmw norge ikke hjelper meg, og at dem henviste meg til realoem.com, og dette godtok mitt biltilsyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Hva er det man viser til da, egentlig? Kupper tråden litt da jeg også lurer på det. Delenummer på karosseri ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 delenr på karosseri ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Skjønner, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå