BimmerFan! Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Hei! Jeg legger merke til at min BMW F10 med Msport har litt tyngre, hardere styrefølelse enn de bmwene uten Msport, er det slik det skal være? Gjelder dette også F01 LCI ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Vil tro det har med utstyret bilen er levert med, som f.eks.. Servotronic, Active Steering, Dynamic/Adaptive Drive. Har hatt alle disse typene i forskjellige biler, med S217 Active Steering mener jeg rattet føltes lettere enn med de to andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 2 timer siden, Maxmek skrev: Vil tro det har med utstyret bilen er levert med, som f.eks.. Servotronic, Active Steering, Dynamic/Adaptive Drive. Har hatt alle disse typene i forskjellige biler, med S217 Active Steering mener jeg rattet føltes lettere enn med de to andre. Bilen min har ikke noe av det utstyret som du nevner. Har prøvd tre bmw'er som alle hadde lettere styring enn min. Prøvde en F20 118d sportline med servotronic, F01 med integral active steering og F11 2015 uten Msport. Jeg liker det bedre når rattet er lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå